Tulaga lelei ma le le lelei o bearings sima

1.taavale
O le maualuga o le saoasaoa manaʻomia mo bearings o loʻo faʻaaogaina i taʻavale o turbine charger bearings, lea e manaʻomia e maua ai le faʻavavevave lelei o le gaioiga, maualalo le malosi, maualalo le vibration ma le maualuga o le vevela i lalo o le saoasaoa maualuga.Ona o le maualalo o le vevela i luga o le galuega, e mafai ona faʻaitiitia le aofaʻi o le suauʻu lubricating, o lea e faʻaitiitia ai le faʻafefe o le suauʻu, faʻaitiitia le faʻamalosi, ma faʻateleina le saoasaoa.E le gata i lea, o loʻo faʻaaogaina e taavale afi ma o lona umi ma le faʻamaoni i lalo o tulaga faigata ua faʻamaonia.

2. afi
O le faʻaaogaina o le afi e mafai ona maua ai le faʻamautu tumau, afi faʻaaogaina mo le faʻaitiitia ma le malosi o masini, le leakaina i totonu e mafai ona mafua ai le faʻalavelave faʻafuaseʻi o le arc.

3. Aero afi
I totonu o le pamu suauʻu aero-engine, e mafai ona galue i le okesene vai ma le hydrogen vai mo taimi uumi, ma ua faʻamaonia e ola 50 faʻalauiloa e aunoa ma se faʻaleagaina.

4. Vaega o vaalele
Ua fa'aogaina e le alamanuia va'alele polo sikulu fa'atasi ma polo sima i lau va'alele ma ua fa'ata'ita'i fo'i i fa'amea fa'ameamea i masini afi kesi.

Tulaga lelei e ave ai sima?
1. o loʻo i ai le lelei o le leai o se pala.E oo lava i le siosiomaga galue corrosive, e mafai lava ona faaaogaina e aunoa ma ni faʻalavelave.
2. E mafai ona le afaina i soʻo se faʻalavelave faʻafuaseʻi poʻo le faʻaitiitia o le vevela.
3.le uiga sili o bearings sima o le a latou le deformed e le malosi, ona o le modulus elastic o bearings e maualuga atu nai lo le sila.
4.o le mamafa o sima taamilo polo e sili atu le maualalo nai lo le uamea, o le mea lea o le mamafa e masani lava ona mama tele, o lea e mafai ai ona e faʻaitiitia le feteʻenaʻiga o le taamilosaga pito i fafo centrifugal, ma o le ola tautua o bearings sima masani e umi atu.

I se aotelega:
Tulaga lelei: E mafai ona faʻaogaina faʻalava sima mo le maualuga o le vevela, faʻafefe, faʻafefeteina, leai ni faʻamaʻi.
Le lelei o bearings sima: faiga faigata, tau maualuga.


Taimi meli: Iuni-03-2019